صندلی پله پیما قیمت

Wiki Article

به این نکته توجه نمایید که جهت استفاده از محصول بالابر پله قابل حمل نیاز به یک اپراتور با توان جسمی مناسب وجود دارد .

با توجه به اینکه بالابرهای پله پیما قطعاتی هستند که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی زیادی تبدیل می‌کنند، نوسان در جریان برق آنها می‌تواند منجر به سوختگی موتور یا خاموش شدن شود. به همین علت توصیه می‌شود تا برای انتقال برق به این دستگاه از سه راهی‌های محافظ و نوسانگیر استفاده شود تا باعث افزایش عمر مدار فرمان و مرکز کنترل سیستم گردد.

قیمت ویلچر برقی + خرید و فروش ویلچر برقی عمده + بهترین قیمت روز

این نوع دستگاه‌ها انواع مختلفی از جمله صندلی‌دار و ویلچر بر دارند و همچنین مزیت آنها هزینه کم و نصب آسان و مصرف انرژی پایین است. مزیت دیگر آنها این است که می‌توانند در دو جهت حرکت داشته باشند و استفاده کنندگان را هم به بالای پله‌ها و هم به پایین پله‌ها منتقل کنند.

پیشنهاد میکنم حتما فیلم را مشاهده کنید و اگه سوالی داشتین همین پایین برامون کامنت بزارین.

To see this online video please enable JavaScript, and take into account upgrading to an online browser that supports HTML5 online video

از اين رو تحقيق در رابطه با اعتبار و كيفيت محصولات و خدمات ارائه شده در سايت و همچنين اعتبار آگهي دهندگان بر عهده شخص كاربران مي باشد.

To see this movie please permit JavaScript, and contemplate upgrading to an online browser that supports HTML5 online video

با هر بار شارژ دستگاه حمل کننده ویلچر پله میتونه تا یک ساختمان ۵ طبقه بالا بره .

با توجه به اینکه حرکت دستگاه‌های بالابر و پله برقی‌های خانگی روی ریل‌ها انجام می‌گیرد و این ریل‌ها در مورد دستگاه‌های پله‌پیما بصورت نواردار شانه‌ای هستند، نشستن گرد و خاک و ضایعات روی ریل یا دندانه‌‌ها می‌تواند باعث شکستن دندانه‌ها شود، که در این صورت تعویض ریل‌ها به صرفه‌تر از تعمیر آنهاست.

همچنین استفاده از وزن بیش از ظرفیت مجاز برای جابجایی در پله‌پیماها می‌تواند باعث صدمه رسیدن به ریل‌ها و تاب برداشتن آنها شود که در این صورت مقداری تراشکاری ساده می‌تواند مشکل را برطرف کند.

به دو علت مدل ایستاده بالابر پله رو مدل نفربر در مقایسه با مدل نشسته، برای سالمندان مناسب تر است:

با توجه به صحبت با مشتریان و کسب تجربه در طی چند دهه فعالیت در حوزه تجهیزات توانبخشی به این نتیجه رسیدیم که اگر به دنبال کسب صندلی پله ثانویه استقلال و رفاه در عبور از مسیر دشوار پله ها هستید هر چه سریعتر در جهت خرید صندلی پله پیما اقدام کنید. 

امکان نصب بدون کوچکترین تخریب و تغییر در فضای ساختمان: بر عکس آسانسور ها و یا بالابر های خانگی که به هر ترتیبی قسمتی از فضای داخلی خانه را اشغال خواهند کرد، یک سیستم پله پیما فقط به اندازه ی یک صندلی فضای خانه شما را اشغال خواهد کرد.

Report this wiki page