یو پی اس

Wiki Article

در این مطلب به تفاوت‌ باتری یو پی اس و خودرویی از نظر ساختار و عملکرد می‌پردازیم و همچنین به طور کامل توضیح می‌دهیم که چرا باتری خودرویی به اشتباه به عنوان یک گزینه برای جایگزینی باتری یو پی اس مطرح می‌شود.

#استابلایزر #استبلایزر #استابلایزر_سروو_موتوری #استبلایزر_سروو_موتوری #استابلایزر_سه_فاز #استبلایزر_سه_فاز #شرکت_مهرآذین_بهراد

یو پی اس ها در بازار ایران به سه دسته خارجی، مونتاژ داخل و تولید داخلی تقسیم می‌شوند.

اگر این توان نوشته نشده بود باید ولتاژ دستگاه مورد نظر را ضربدر آمپر آن کنید تا توان بدست آید.

و در آمپر ساعت‌های بالا از باتری ۲ ولتی استفاده می‌شود.

– چک کردن اولیه سیستم هنگام روشن شدن و نمایش کد خطا در صورت وجود نقص در دستگاه

همچنین محیط نصب باتری‌ها را از نظر داشتن تهویه مناسب و دمای استاندارد چک کنید تا طول عمر مفید باتری‌ها حفظ شود.

باتری‌های خودرویی دارای صفحات سربی نازک‌تر با سطح مقطع تقریبا بزرگ‌تر هستند. تعداد صفحات سربی در باتری خودرویی بیشتر است و فواصل این صفحات به هم نزدیک‌تر است.

برای استفاده از یو پی اس باید توانی که از آن انتظار دارید را محاسبه کنید.

البته برای دستگاه‌هایی که نیاز دائمی به جریان برق ندارند، می‌توانید از یو پی خرید یو پی اس اس آفلاین نیز استفاده کنید.

برای اینکه در خرید یو پی اس، بهترین انتخاب را انجام دهید، چنان‌چه گفته شد، بهتر است ابتدا توان مصرف دستگاه‌های خود را محاسبه کرده و یک یو پی اس با توان برابر یا بیشتر را خریداری کنید. از طرف دیگر، بسته به حساسیت دستگاه‌های مصرف کننده، بهتر است یکی از انواع مختلف یو پی اس را برگزینید.

در یک سری از تجهیزات و دستگاه‌ها، از باتری به عنوان یک منبع تامین کننده انرژی برای یک بازه زمانی مشخص استفاده می‌شود. باتری‌ها معمولا انرژی را به صورت شیمیایی در خودشان ذخیره می‌کنند. سپس توسط مبدل‌ها، این انرژی شیمیایی به انرژی الکتریکی تبدیل می‌شود و در اختیار تجهیزات قرار می‌گیرد.

و در صورت نوسانات یا قطعی برق مدت ۸ الی ۱۴ میلی ثانیه زمان لازم دارد

قیمت این دسته از یو پی اس‌ها، نسبت به بقیه بسیار کمتر بوده و همین مزیتی است که باعث شده تا این دستگاه، برای استفاده شخصی و کامپیوترهای خانگی مناسب باشد.

Report this wiki page