طلایاب

Wiki Article

دستگاه‌های گنج‌یاب معمولاً دارای یک آنتن هستند که به صورت دورانی به دور خودش می‌چرخد و امواج را به زمین فرستاده و بازتابی را دریافت می‌کند. سپس این اطلاعات به یک واحد پردازشگر ارسال می‌شود که تغییرات در بازتاب‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کند و نشانه‌هایی برای وجود مواد زیرزمینی را ارائه می‌دهد.

عمق بوق : ۸ متر - عمق آنتن ۱۶ متر شعاع : ۱۵۰۰ متر اسکنر :۸ متر

بوقی پالسی -آنتن راداری-اسکنر تصویری مگنتومتر- سوپر سنسور- یون یاب

با توجه به اینکه دستگاه گنج‌یاب قابلیت شناسایی اشیاء در عمق زمین را دارد، استفاده از آن در پروژه‌های بزرگ و کوچک بسیار مفید است.

تمامی حقوق سایت برای شرکت پویشگران صنعت باستان محفوظ است تمامی حقوق سایت برای شرکت پویشگران است

شبيه سازي يك سيستم شناساگر مبتني بر فلزياب جهت بهبود عملكرد سيستم جراحي ارتوپدي نيل درون اندامي

فلزیاب های حرفه ای قدرت تفکیک ندارند و نمی توانند فلزات آهنی را از غیر آهنی جدا کنند و هر فلز یا آلیاژی را ببینند آشکار می کنند. فلزیاب های حرفه ای صفحه نمایشگر یا مانیتور ندارند و بسیار ساده می باشند.

طلایاب دستگاه های تولید شده با استفاده از به روزترین تکنولوژی های روز دنیا

کاربران به منظور بهره مندی از خدمات سایت سایت ایرانداک لازم است که ابتدا نحوه ورود به آن را دریابند، ورود به گنج ایرانداک از دو روش مستقیم و غیر مستقیم امکان پذیر می باشد.

امیدواریم که بتوانیم با مشاوره صحیح و انتقال تجربیات خود در کنار محصولات کارامد و با کیفیت ، سهم کوچکی در موفقیت شما عزیزان داشته باشیم.

با توجه به اهمیت و کاربرد فلزیاب‌ها، ممکن است مدل‌ها و تکنولوژی‌های جدیدتر با قابلیت‌های پیشرفته‌تر قیمت‌های بالاتری داشته باشند.

سلام فلزیاب رادیو قیمت چندهست چند رقم دارید قیمت ها بگوید با تلفن

بهترین فلزیاب ها برای یافتن بطری های عتیقه کدام ها هستند؟

عمقی که دستگاه گنج‌یاب قادر به شناسایی مواد زیرزمینی است، در هر دستگاه متفاوت است.

Report this wiki page