گنج یاب

Wiki Article

اگر تمایل به خرید دستگاه با واحد پول تومان را دارید، می‌توانید معادل دلار فوق را به تومان تبدیل کرده و سپس اقدام به خرید نمائید.

دستگاه‌های فلزیاب چندفرکانسه به عنوان ابزارهای تشخیص فلزات در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در این مرحله، شما باید دستگاه گنج‌یاب خود را آزمایش کنید. برای این کارایی دستگاه گنج‌یاب را می‌توان با استفاده از اشیاء فلزی و غیر فلزی که در زمین قرار دارند، تست کرد.

یکی بزرگ ترین چالش های افراد مبتی تهیه کرد فلزیاب ارزان قیمت می باشد تا بتواند آزمون خطای خود را انجام دهند اما جای نگرانی وجود ندارد گوهرباستان همراه شماست تا بتوانیم بهترین دستگاه های طلایاب و فلزیاب را با نازل ترین قیمت تهیه کنید.

فلزیاب چند کاره ( نقطه زن، شعاع زن، اسکنر، لایو سنسور ) فلزیاب دو کاره (نقطه زن، شعاع زن )

رادار قابل نفوذ به زمین و فلزیاب تصویري براي مینهاي ضد نفر

برای انتخاب یک دستگاه طلایاب کوچک مناسب، باید به عوامل مختلفی مانند بودجه، نیازها و انتظارات خود توجه کنید.

این عوامل عبارتند از، به عنوان مثال، فرکانس جستجو، حالت های تشخیص، آهنگ های صوتی

این برنامه دیگری است که می تواند چیزهای گم شده را به شما برگرداند.

علاوه بر این، رابط کاربری با رنگ های مختلف مشخص می شود.درست در زیر نمودار، نموداری از داده های دینامیکی برای ردیابی قدرت سیگنال های مغناطیسی دریافت می کنید.

برای ساخت یک دستگاه گنج‌یاب، نیاز به موادی مانند برد، مقاومت، کانکتور، پایه، ترانزیستور، کابل و دیگر قطعات الکترونیکی دارید.

فلزیاب چند کاره ( نقطه زن، شعاع زن، فلزیاب اسکنر، لایو سنسور ) فلزیاب دو کاره (نقطه زن، شعاع زن )

دستگاه های ساخت آلمان و انگلستان از بالاترین کیفیت برخوردار هستند اما در مقابل در مقایسه با دستگاه های ساخت کشورهای دیگر گران تر هستند.

دستگاه گنج‌یاب نیاز به باطری دارد تا به منبع تغذیه مستقلی دسترسی داشته باشد. همچنین، شما باید یک آنتن به دستگاه خود نصب کنید تا بتوانید سیگنال‌های فلزی را دریافت کنید. در این مرحله، شما باید باطری و آنتن را نصب کنید.

Report this wiki page