درب اتوماتیک

Wiki Article

وجود قاب بندی ها و فریم های فلزی سنگین، بر استحکام این سازه ها می افزاید و میزان استفاده از آن ها را روز به روز افزایش می دهد.

اصلی ترین قطعه برقی در درهای اتوماتیک که نیرو محرکه را تامین می کند همین الکترو موتور می باشد.این موتور الکتریکی توسط شرکت های خارجی با برند های متفاوت عرضه می شود که معروف ترین آن موتور دانکر آلمان می باشد.

در حال حاضر کاربرد در اتوماتیک بسیار زیاد است. هر یک از انواع در برقی دارای کاربرد خاصی می باشند.

به خاطر داشته باشید که عدم جدی‌گیری و تعمیر به موقع درب کرکره برقی ، می‌تواند باعث خسارات جدی شود و هزینه تعمیر بیشتر برای آن شود. مشتریانی که کرکره اتوماتیک شان توسط شرکت آتی دُر نصب و راه‌اندازی شده است، به هیچ وجه نباید نگران تعمیر آن باشند زیرا در صورتی که کرکره آن‌ها به درستی کار نکند، کارشناسان این مجموعه با تشخیص دقیق محل خرابی، قطعه مورد نظر را تعمیر یا تعویض می‎کنند.

درب های آسانسوری در دو دسته اتومات و نیمه اتومات جای می گیرند و هر یک از آن ها با ویژگی های به خصوصی ارائه می شوند.

در ادامه با ما همراه باشید. شرکت ایمن صنعت به عنوان بهترین مرکز فروش و نصب کرکره برقی، محصولات بی نظیر خود را با قیمت مناسب ارائه می دهد. مشتریان می توانند در اینجا بهترین انتخاب برای خرید درب برقی، کرکره ای، مغازه و پارکینگ را پیدا کنند.

تماس با کارشناس فروش ایمن صنعت و انجام سفارش در کمترین زمان

اما در ساخت درب اتوماتیک سنسورهای نوری و حرکتی بسیاری به کار می روند که به فایل های الکتریکی وصل مشاهده ادامه بوده و مصرف برق بالایی دارند و به همین خاطر این مدل درب اتوماتیک نه تنها هزینه خرید کمتری دارد، بلکه هزینه استفاده از آن در طولانی مدت نیز به صرفه تر خواهد بود.

شرکت ایمن پاد سپهر پس از چندین فقره اعزام نیرو به کشور سوئیس جهت آموزش سیستم های پیشرفته و همچنین دعوت از مهندسین خبره سوئیسی و ارتباط مداوم فنی و مهندسی، موفق به انتقال بخش مهمی از تکنولوژی ساخت درهای اتوماتیک به کشورمان ایران شد.

استفاده از این محصولات در فضاهای پر رفت و آمدی مانند بیمارستان، از صرف انرژی و زمان بیهوده جلوگیری خواهد کرد.

درب کرکره برقی ضد سرقت نوعی درب امنیتی است که از جنس درب رول آپ قوی و محکم ساخته شده و به‌طور اختصاصی برای حفاظت در برابر سرقت و تجاوز در ورودی‌ها و پنجره‌ها استفاده می‌شود. کاربردهای اصلی این نوع شامل ایجاد حفاظت بالا در برابر دسترسی غیرمجاز، افزایش امنیت ساختمان و محافظت از مال و اموال می‌باشد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

کرکره برقی پنجره یک گزینه مناسب برای افرادی است که به دنبال یک درب ایمن، راحت و زیبا هستند.

این سیستم امنیتی از برخورد با هر جسم احتمالی جلوگیری خواهد کرد.

Report this wiki page